Groot Ammers 2 - SV Meerkerk 2

... (corner)

Mannen Zaterdag reserve 2, 1e klasse 012

27 februari 2010 12:30

Het  Tweede nog ongeslagen in 2010 !!!

De personele problemen lijken niet op te houden en waren  vandaag dan ook gekker als ooit tevoren.

Ditmaal moest  zelfs de A1 van het programma geschrapt worden om het tweede elftal te kunnen laten voetballen. Benny Sebas Arie en Jos die wisselend hun wedstrijden in twee en drie spelen,  en Benjamin Stijn en Brian uit de A1 waren hard nodig om het elftal compleet te krijgen en mee te strijden tegen  het altijd lastige Groot-Ammers. Roger en de geblesseerde Frank namen de honneurs waar voor de afwezige Bruine en deden dit tot in details uitstekend.

Op voorhand een belangrijke wedstrijd gezien dat  beide ploegen er nagenoeg het zelfde voor stonden op de ranglijst. De thuis wedstrijd werd mede door een onthutselend zwak optreden met 0-1 verloren, zaak dus om dit stugge varkentje eens de oren te wassen. Een sterk begin van Meerkerk leverde direct een levensgrote kans op voor Benny.  Door een perfecte steekbal van Bart kwam Benny oog in oog te staan met de keeper maar faalde tot ieders verbazing. Om gek van te worden!! Groot-Ammers kon voetballend weinig brengen en kon alleen zoals vooraf bekend gevaarlijk worden uit standaard situaties. Na een drietal hachelijke momenten in het strafschopgebied door domme overtredingen rondom de 16 meter,  was nummer vier wel raak. Feilloos werd de bal binnengekopt en wederom keken de Hoog bewoners tegen een onnodige achterstand aan. Het verloop van de eerste helft was van beide kanten niet hoogstaand tot Meerkerk vlak voor rust nog een corner mocht nemen. Een scherp aangesneden bal van Pluis werd in de kluts door de oplettende Benjamin snoei hard binnen geschoten. De tweede helft een beter spelend Meerkerk waarin er meer duels gewonnen werden en weer kansen gecreëerd werden. Best was het zeker niet maar gestreden voor de winst werd er zeker. Zo was Arie,  die in de ploeg gekomen was voor Sebas,  een aanjager voor het team en ging zoals altijd voorop in de strijd. Kansen waren er voor Benjamin (voorlangs) Bart (twee vrije kop kansen en een schot van 11 meter) en Benny (alleen op de keeper),  maar zoals eigenlijk al heel het seizoen ontbreekt het aan effectiviteit en moest na 90 min genoegen genomen worden met een puntje.

Onder het toeziend oog van zijn vader,  hielden Benjamin net als Stijn en Brian zich prima staande en willen we jullie namens het gehele team bedanken voor jullie inzet.

Gezien het verloop van het seizoen waarin noodgedwongen wekelijks in een andere formatie gespeeld moet worden,  blijft de rust binnen het team. Het gaat niet altijd gemakkelijk maar met elkaar gaan we zeker ons einddoel halen en dat is lijfsbehoud in de reserve 1e klasse.

Opstelling: Lex Edwin Stijn Robert Rob(Peter) Sebas(Arie) Koen Bart Jos(Brian) Benny Benjamin

Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen ASWH op het progamma. Aanvang 14.30 uur!!

De Trainer