SV Meerkerk JO9-2 - Lekvogels F2

Lekvogels F2

Milan van Dijk (vrije trap)

F-Pupillen (voorjaar), F2, 3e klasse 246

27 februari 2010 9:30

De sneeuw was weliswaar weg, maar daarvoor in de plaats kregen we regen, het maakt de jongens van de F2 echter helemaal niets uit wat de weersomstandigheden zijn, als de bal maar rolt.
In het begin hadden we behoorlijk wat moeite om de bal in het doel van de tegenstander te krijgen. Vanuit alle hoeken en standen werd er op het doel van de doelman van Lekvogels geschoten, maar de bal wilde er niet. Een aloude voetbalwet trad daarmee in werking en inderdaad de eerste de beste uitbraak van de Vogels leverde wel een doelpunt op en zo kwamen we met 0-1 achter te staan. Geen probleem, hoofd omhoog en met z'n allen op jacht naar de gelijkmaker die er ook kwam: 1-1. Daarna kwamen we zelfs met 2-1 voor te staan en leek de buit binnen, totdat Lekvogels toch ook weer een doelpuntje wist te maken:2-2.
Met nog 5 minuten op de klok, leken we vandaag genoegen te moeten gaan nemen met een gelijk spelletje, maar de allerlaatste uitbraak van onze kant leverde toch nog een doelpunt op, zodat de drie punten gewoon op het Hoog bleven. Zwaar bevochten maar absoluut verdiend wisten de jongens en een dame ook deze wedstrijd te winnen!