SV Meerkerk JO17-1 - Papendrecht B2

Papendrecht B2

B-Junioren B1, 2e klasse B23

6 maart 2010 12:15

Het was een wedstrijd waar voor ons toch eindelijk weer eens drie punten werden verwacht! Gelukkig waren het na een reeks van meerdere gelijkenspelen eindelijk weer eens de volle drie punten. Het begin van de wedstrijd was voor ons. We hadden het betere van het spel maar er ging veel fout. Het was heel moeilijk voetballen met de harde wind. De eerste helft hadden we de wind in de rug en waren we heel gevaarlijk. De 1-0 was dus volkomen verdiend. Na een mooie steekpass van de net ingevallen Elmar maakte Dennis het koelbloedig af. Daarna waren er ook nog meerdere kansen om de scoren uit te bereiden maar vooral Dennis was ongelukkig in de afronding. De tweede helft hadden de wind flink tegen en dat was ook te zien. De tegenstander kreeg meer kansen en hield de bal makkelijker in de ploeg. Ze werden een aantal keer best gevaarlijk maar onze verdediging hield goed stand. Ook Ruben had een paar mooie reddingen en hield ons op de been. Met nog 5 minuten te spelen kwamen we er goed uit na een corner en na een mooie pass van aanvoerder Jacco op Floren werd het 2-0 en was het duel beslist!

Bijzonderheden:

• Er stond een harde wind; moeilijk voetballen dus!
  • Jaimy verliet ons voor de A1.
  • Elmar deed weer met ons mee en verdiend bijna een basisplaats.
  • Coen keerde terug na een schorsing

Koen Ehrencron 06-03-2010