ASV Arkel E1 - SV Meerkerk JO11-1

Boris Tank (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 202

20 maart 2010 11:00

Binnen no time stonden we met 0-1 voor en de hele eerste helft hebben we met z'n allen mooi combinatievoetbal laten zien. De ene aanval was nog mooier dan de andere en de posities werden uitstekend van elkaar overgenomen als dat nodig was. Als we ruimte krijgen om te voetballen, maken we daar ook onmiddelijk gebruik van en dat is leuk om naar te kijken.

De tweede helft hadden we het echter beduidend zwaarder en was het ineens erg rommelig van onze kant. De organisatie was ineens helemaal weg en het was dan ook heel erg duidelijk een wedstrijd met twee gezichten. Geen probleem, eerste helft goed gespeeld, de tweede helft wat minder, maar uiteindelijk een strakke overwinning.