HSSC'61 F2 - SV Meerkerk JO9-2

HSSC'61 F2

F-Pupillen (voorjaar), F2, 3e klasse 246

20 maart 2010 9:00

Op weg naar Hei- en Boeicop spookte in menig achterhoofd de nederlaag thuis van 0-15! Daarbij wint HSSC alles met het grootste gemak deze competitie, dus we hadden geen illusie om met winst weer naar Meerkerk terug te rijden.

Met minder dan 15-0 verliezen was de doelstelling voor vandaag en daar ging de F2 ook voor. Door goed te spelen, te verdedigen en te keepen, was het (nog maar) 4-0 met de rust. Iedereen was dus meer dan tevreden.

Met volle moed begonnen we aan de 2e helft. Ze bleven strijden en keihard werken, met af en toe zelfs een uitbraak. Dit resulteerde in "slechts" 2 doelpunten tegen in deze helft. Eindstand 6-0, heel mooi "resultaat" dus zeker vergeleken met de thuiswedstrijd.