Stedoco B1 - SV Meerkerk JO17-1

B-Junioren B1, 2e klasse B23

20 maart 2010 10:30

Stedoco B1 – SV Meerkerk B1 0-8

Na een verjaardagsfeest bij Floren op vrijdag, moesten we op zaterdagochtend al om half 10 op ’t Hoogie zijn om te vertrekken richting Hoornaar. Met de thuiswedstrijd (0-0) nog in het achterhoofd begonnen we aan de wedstrijd. We hadden gerekend op een sterke tegenstander maar dat bleek niet zo te zijn, Stedoco voetbalde erg slap en wij maakten daar simpel gebruik van. Na 10 minuten stond er al 0-2 op het bord. Onze combinaties liepen erg makkelijk en zo voetbalden we simpel door tot er bij de rust een 0-5 voorsprong was voor ons. In de 2e helft vielen er nog 3 doelpunten en zo ontstond er een eindstand van 0-8.

Coen Janssen