Lekvogels F2 - SV Meerkerk JO9-2

... (e.d.)

F-Pupillen (voorjaar), F2, 3e klasse 246

17 april 2010 9:15

Vandaag alweer de laatste uit-wedstrijd van dit seizoen, wat gaat het toch snel allemaal.
Vanaf het eerste fluitsignaal bleek (net als in de thuiswedstrijd) dat we behoorlijk aan elkaar gewaagd waren. Het spel golfde heen en weer zonder echte grote kansen voor beide teams. In de 8e minuut kwam Lexmond echter toch op een voorsprong door een eigen doelpunt van onze kant.
De fase na het doelpunt gingen we wat beter voetballen en zagen we ook nog wat leuke combinaties, tot echte grote kansen leed dit echter niet.
Na de rust konden we de lijn helaas niet door trekken en werd het zomer avond voetbal op een zonnige zaterdagochtend. Het lukte gewoonweg niet en het was collectief :-)
Geen probleem kan een keer gebeuren, volgende keer beter!