Alblasserdam E1 - SV Meerkerk JO11-1

Alblasserdam E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 202

24 april 2010 8:30

De laatste competitiewedstrijd van dit seizoen diende vandaag tegen Alblasserdam (de kampioen) gespeeld te worden.

We gingen wat onwennig van start en na een rommelige fase van onze kant wist Alblasserdam in de zevende en meteen ook in de achtste minuut te scoren. Na deze doelpunten kwamen we zelf pas aan voetballen toe en langzaam kwamen we wat beter in ons spel. Werkelijk op slag van rust hadden we echt een enorme kans om de 2-1 te maken, maar helaas rolde de bal tergend langzaam aan de verkeerde kant van de paal het veld uit.
RUST
Het eerste gedeelte na rust hadden wij absoluut het betere van het spel en ook drie a vier goede kansen, maar ook deze wilden er niet in. Wel werd er geknokt voor iedere grasspriet en hierdoor waren we de laaste tien minuten niet meer in staat om echt kansen te creeeren. Zij scoorden nog wel een keer, maar ook wij maakten gelukkig nog de meer dan verdiende ere treffer.

Het seizoen zit er nu echt op en de toernooitjes staan voor de deur.