Woudrichem D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

Joep Vreeswijk (penalty)

D-Pupillen D1, 2e klasse D25

24 april 2010 9:00

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd Woudrichem D1 - Meerkerk D1 op het programma.
Vooraf hadden we afgesproken om het achterin dicht te houden, al moet er wel gezegd worden dat je verdedigt met zijn allen.
Helaas is dit niet gelukt en uiteindelijk kregen we 5 tegen goals.
Gelukkig scoorde we er zelf ook 5 en dat resulteerde in de uiteindelijke 5 -5 uitslag.

Meerkerk begon de eestse helft niet fel genoeg daardoor kwamen we al snel op achterstand.
Na 12 minuten trokken we de stand weer gelijk, maar ook woudrichem scoorde nog een aantal keer voor rust.
Uiteindelijk gingen we rusten met een 4-2 stand in ons nadeel.

In de rust de koppen bij elkaar gestoken en afgesproken dat we feller zouden gaan voetballen dus de duels winnen.
De jongens pikte dit goed op en daardoor kwamen we ook verdiend terug tot 4-4.
In de laatste seconden scoorde Woudrichem de 5-4, maar Meerkerk rechte de rug en pakte nog een puntje mee uit Woudrichem.

Groeten Joan & Gerald