Vuren B1 - SV Meerkerk JO17-1

B-Junioren beker poule Groep 6 10

7 september 2010 18:30

Vuren B1 - Meerkerk B1

Hoppaa! Deze wedstrijd even gewonnen! Vuren was geen partij voor ons, we begonnen sterk met snel de 1-0 en de 2-0, daarna lieten we het een beetje lopen en werd het 2-1, toen een mooie kopbal en de 3-1 toen scoorde vuren weer de 3-2.in de rust hebben we even een peptalk gekregen en jaja die heeft geholpen . tweede helft  gingen we er helemaal voor en speelden we vuren van de mat, zo werd het 4-2, 5-2 en 6-2. op het laatst gunde we Vuren ook nog een doelpuntje om te laten zien dat we wel sportief zijn en dus de 6-3!

Jelle van de Dries