Hardinxveld 4 - SV Meerkerk 4

... (penalty)

Mannen Zaterdag reserve, 4, 4e klasse 050

18 september 2010 14:30

Meerkerk 4 verliest in 10 minuten.

Sportpark Sluisweg Harindxveld, In 10 minuten tijd zijn wij erachter gekomen waarom Hardinxveld vorige week ook al met ruime cijfers had gewonnen. Dit wat oudere team van Hardinxveld heeft enkele zeer goede spelers die absoluut niet heel hun leven al op dit niveau hebben gebald.

Het eerste kwartier verloopt rustig zonder echte kansen voor beide ploegen, Hardinxveld tikt rond en wij loeren op de counter. En die komt er opeens ook Arno K krijgt van John V een steekballetje en kan alleen op de doelman af, maar zoals de stand al laat zien, geen goal. Wij krijgen in de minuten erna enkele (halve) kansen die onbenut blijven en dan slaat Hardinxveld toe. Slecht uitverdedigen betekent de 1-0. Niet lang erna na een goede loop actie en dito pass de 2-0. Als er daarna nog een speler van hardinxveld tegen Jacob zijn been oploopt en zo een penalty krijgt die ondanks Olaf zijn verwoede poging de bal te keren er in gaat, is het binnen 10 minuten tijd 3-0. Ook de 4-0 valt nog in de 1e helft.

Na Hardinxveld een minuut of 10 te hebben laten wachten op het veld
(geen thee is geen 2e helft volgens Jacob) begint Hardinxveld waar ze mee geeindigd waren en dat is het balletje lekker laten gaan en ons onder druk zetten. Maar na een minuut of 10 komen wij er steeds vaker uit en krijgen ook enkele goede kansen. Arno krijgt nog een goede kans maar wordt daarbij gevloerd. Geen penalty volgens de scheids die daarop door Arno nog even blinde vink word genoemd en hiervoor de gele kaart ontvangt.Volgens eigen zeggen had Arno hem wat ergers willen noemen maar hield zich in omdat we in Hardinxveld waren. Ondanks dat het volgens de geen penalty was volgens de scheids (na de wedstrijd stelt de beste man zijn menig bij en geeft toe dat ie fout zat) moet Arno eraf. Dat het 5-0 wordt is wel een smetje op de 2e helft.