SV Meerkerk JO17-1 - SSC'55 B1

B-Junioren, B1, 2e klasse B24

25 september 2010 12:30

SV MEERKERK B1   -    SSC’55 B1 2- 5

Vandaag stond de tweede wedstrijd van het seizoen tegen de koploper op het programma. We begonnen goed aan de wedstrijd, want al na 2 minuten scoorde Dion 1-0. Maar als snel bleek het lastiger dan gedacht want 20 minuten later stonden we met 3-1 achter. We scoorden voor rust nog wel de belangrijke 3-2. Na rust gingen we opzoek naar de 3-3. We kregen kans na kans maar door hun goede keeper wilde de bal er maar niet in. De laatste 25 minuten zette we alles op alles waardoor hun de 4-2 en de 5-2 nog scoorden. Balen dus!

Bijzonderheden:

• Jesse Peek deed met de A1 mee.
  • Wallie kwam te laat en zat daardoor wissel.
  • Arjan Versluis was onze scheidsrechter en deed dit prima (voor herhaling vatbaar)

Volgende week gaan we op bezoek bij GJS.

Thijs van Klij