GDC D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

SV Meerkerk JO13-1JM

D-Pupillen, D1, 2e klasse D25

25 september 2010 11:00

Zaterdag 25 September uit naar Genderen, we hebben Rick en Joris verhuurt aan de C2 dus we vertrokken met 13 spelers, waarvan 2 niet top fit (Koen – Boris)

We starten goed en we scoorde al na 10minuten, goede actie waar uiteindelijk Jelle uit scoorde, daarna zakte we wat terug en begon G.D.C meer te voetballen.

We stonden goed en gaven niets weg en uit een van de counters scoorde Lennart een goede goal, 2-0 voor Meerkerk de rust in.

In de rust verteld dat we meer moesten voetballen zonder bal, bewegen zonder bal en elkaar meer moeten coachen.

Dit allemaal wetende een 2de helft met wel 3-4 100% kansen, maar ze werden niet benut en dan scoort uiteindelijk GDC er 1.

Daarna wat extra druk van GDC maar we kwamen niet echt meer in gevaar, dus een mooie overwinning, dus de eerste 3 punten zijn een feit.

A.s. zaterdag 2 oktober thuis tegen Tricht……………………….bibber.

Groeten Gerald & Joan