SV Meerkerk JO9-2 - Groot Ammers F3

F-Pupillen (najaar), F2, 4e klasse 445

9 oktober 2010 9:00

Bert Breier

Extra vroeg op het Hoog vandaag ivm de fotosticker actie. Eerst allemaal in de vertrouwde gele tenus. Daarna snel de uitshirtjes aan en de wedstrijd tegen Groot-Ammers kon beginnen.
In de eerste helft wilde het allemaal niet zo lukken. Er waren veel kansen, maar die wilde er lang niet allemaal in. Na 10 minuten stonden we met 2-0 voor. Dat bleef het tot net voor de rust: Groot-Ammers scoort en zo was het  2-1 met de rust. Zelfs de ouders van Groot-Ammers waren verbaasd dat hun team nog maar met 2-1 achterstond! Dus daar moesten wij de 2de helft dan maar eens wat aan gaan doen.
En dat deden ze zeker!
Er werd beter overgespeeld en een paar keer van afstand geschoten.  Dat resulteerde in nog eens 6 doelpunten. Zodoende werd er met 8-1 gewonnen.
Na de strafschoppen weer snel van shirtje wisselen en werd de teamfoto gemaakt. Daarna douchen en lekker buiten spelen in de heerlijke zon!