SV Meerkerk JO17-1 - Ameide B1

9 oktober 2010 12:30

mulck

Meerkerk B1 – Ameide B1

De derby van Zederik. Meerkerk – Termei, een strijd tussen titanen.

Bijzonder heden:

• Ruben weekendje weg
  • Plus voetbalplaatjes

1e helft:

Eerste helft begon lekker en het liep gelijk op. Na een 20minuten voetballen wordt de bal voorgegeven in de 16 waar een verdediger van Ameide de bal aanneemt en met de hand verder neemt. Een logisch geval van een penalty! Goed benut door onze wallie: 1-0. Niet lang daarna komt Ameide op gelijke hoogte door een snelle doorschakeling en met een goed schot de 1-1 op het bord komt. Het lijkt dat we met een 1-1 de rust ingaan. Tot dat Jesse Peek de bal op zijn voet krijgt en op een wonderbaarlijke manier in der kruising schiet. 2-1. En met die stand gaan we de rust in.

2e helft:

We beginnen we sterk en zetten door. Laten die termeiers amper op onze helft komen. En scoren die sterk in wordt geschoten door Dion de Kok ( ook wel puntje ). En waar jesse peek weer aan de pas komt in de 4-1 en de 5-1.

Ik zeg 2e plaats? Misschien kampioenschap. We staan dan wel 6 punten achter met een wedstrijd minder.

Volgende week:

16 okt