SV Meerkerk 4 - SVW 3

SVW 3

Arno Kooijmans (vrije trap)
... (vrije trap)

Mannen Zaterdag reserve, 4, 4e klasse 050

30 oktober 2010 14:30

Het is echt waar deze westrijdverslagen worden echt gelezen. Na twee keer verzaakt te hebben ( één maal vakantie, één maal vergeten) werd  ik afgelopen zaterdag vermandend toegesproken door enkele medespelers. Dat dit de spelers waren die de afgelopen weken veel of hele mooie goals gemaakt hadden kunt u natuurlijk wel begrijpen. Dus hier is tie dan.

Afgelopen zaterdag Svw3 op bezoek, schijnt de afgelopen jaren een lastige tegenstander te zijn die voetballend vaak de meerdere is maar zelden de 3 punten mee naar huis neemt. Dit seizoen blijkt dit ook weer het geval te zijn, vlot combinerend komt Svw tot de 16 om daar keer op keer te stranden op de stugge Meerkerkse verdediging. Na enkele slimme, niet al te harde overtredinkjes van Meerkerkse kant raken de gasten een beetje geirriteerd en gaan minder goed voetballen. Dit resulteerd in enkele kansen voor ons die onbenut blijven. De 0-1 valt letterlijk en figuurlijk uit de lucht, een hoge bal in onze 16, Ruud springt en roept '' los'' ,dit klopt want hij glipt door zijn vingers en valt ''natuurlijk'' voor voeten van de spits van Svw. Niet snel  daarna volgt de 1-1 door een harde vrije trap door Arno Kooijmans. En weer niet lang daarna de 1-2 door ook een vrije trap van Svw kant.

Na rust komen we even goed uit de startblokken en komen door een mooie voorzet van Ruud Vroege op Arno Kooijmans op 2-2. Ik zeg ook even goed uit de startblokken want al snel moeten we terug. Mede door de door Svw ingebrachte overzeese verassingen komen we met de rug tegen de muur te staan. De bal wil er echter niet in, wat bij de gasten wat frustratie en gemekker met zich mee brengt. Ondanks de ene na de andere zaalvoetbalactie slaagt svw er niet in de Meerkerse muur te slopen, en loopt bijna door wegegeven ruimte achterin tegen Arno's derde goal op. Jammer ,maar was ook te veel van het goede geweest.