SC Everstein F2 - SV Meerkerk JO9-2

SC Everstein F2

F-Pupillen (najaar), F2, 4e klasse 445

6 november 2010 9:00

Vandaag stond de kraker uit tegen Everstein op het programma en een kraker is het inderdaad geworden. Onze mannen hebben vanaf de eerste minuut keihard gestreden voor iedere grasspriet met als resultaat een vroege (en van tevoren niet helemaal verwachtte) voorsprong. Daarna hadden beide teams veel kansen maar mede dankzij het goede keeperswerk van Wessel bleef het lang 1-0 voor ons.
Uiteindelijk wist Everstein toch nog te scoren en gingen we met een 1-1 stand rusten.

De tweede helft was min of meer een kopie van de eerste helft met veel kansen over en weer. Het was kortom ongelooflijk spannend. Zowel Meerkerk als Everstein hadden kans op de overwinning, maar uiteindelijk bleef het 1-1 en eigenlijk was dat ook wel een terechte uitslag, want beide teams hadden zeker niet verdiend om te verliezen.

Vandaag hebben we we voetbal gezien zoals voetbal gespeeld dient te worden en grote complimenten voor alle spelers!