SV Meerkerk JO17-1 - Wilhelmina'26 B1

B-Junioren, B1, 2e klasse B24

20 november 2010 12:30

Sv Meerkerk B1 - Wilhelmina '26 B1

Vandaag stond DE kraker op het programma:

Nummer 1 SVMEERKERK B1 vs nummer 2 Wilhelmina'26 B1 .

Opstelling: Druijff, van Klij, Ehrencron, van den Dries, Versluis, Reitsma (46. van Toor), Monfrooij, van der Wal, Peek, van Putten, Kooijman.

SVMeerkerk begon zwak aan de wedstrijd. De eerste 5 minuten waren daarom voor Wilhelmina’26. We waren niet fel genoeg. Onnodig werden duels verloren en slechte passes gegeven. In de eerste helft creëerde we slecht een handje vol kansen. Toch was het voor rust nog SVMeerkerk die de voorsprong nam. Door goed werk van Jaimy kon Jesse P. de 1-0 in het doel schieten.

De tweede helft begon SVMeerkerk sterk. Al snel werd de 2-0 gemaakt door Jesse P. Door zwak verdedigen kon Wilhelmina’26 een minuut later alweer de 2-1 op het scorebord schrijven. SVMeerkerk liet zich niet van de wijs brengen en ging op zoek naar meer goals. Goals kwamen er zeker. Daardoor raakte de tegenstander gefrustreerd wat uiteindelijk zelfs een rode kaart opleverde. Als eerste maakte Jesse P. alweer zijn derde van de middag. Vervolgens was het Jesse v. Putten die ook een goaltje mee pikte en de 4-1 maakte. Uiteindelijk werd het 6-1 door nogmaals 2 goals van Jesse P.

Bijzonderheden:

• Onze zwarte piet Dion was afwezig.
  • Ruben was verhuurd aan de A2.

Uitspraak van de dag:

Koen: “Als dat truccen is ben jij mijn moeder.’’

We staan nog steeds boven aan met 8 wedstrijden gespeeld waarvan 7 gewonnen en slechts 1 verloren. Dus op naar de titel.

David Versluis