Schelluinen F2 - SV Meerkerk JO9-2

Schelluinen F2

F-Pupillen (voorjaar), F2, 4e klasse 462

22 januari 2011 9:00

De eerste wedstrijd van dit voorjaarsseizoen zit er weer op. Helaas werd deze niet gewonnen. De wedstrijd tegen Schelluinen ging niet goed van start. Na 6 minuten stonden we al met 2 - 0 achter. Daarna kwamen er van onze kant verschillende kansen uit goed genomen hoekschoppen, maar de bal wilde maar niet in het doel. Er werd er zelfs nog eentje net van de doellijn gehouden. Helaas schoorde Schelluinen nog wel een keer en gingen we met een 3 - 0 achterstand de rust in. Maar we hadden wel het gevoel dat er na de rust nog wel wat te halen viel.
Dat bleek ook zo te zijn, want na 10 minuten had onze F2 zich al weer met 2 doelpunten terug gevochten. De hele 2de helft was eigenlijk voor SVM alleen wilde het scoren niet lukken. Helaas zat de tijd erop en vertrokken we na de penalty's met een uitslag van 3 - 2 weer terug naar Meerkerk.