SV Meerkerk JO9-2 - Tricht F2

F-Pupillen (voorjaar), F2, 4e klasse 462

5 februari 2011 9:00

Bert Breijer

Ondanks de storm die over 't Hoog waaide, werd er gewoon gevoetbald. Gelukkig kwam de wind een beetje van opzij, zodat de overlast voor iedereeen gelijk was.

De wedstrijd:

De jongens gingen vandaag in eerste instantie een beetje voorzichtig van start, maar nadat Trich had weten te scoren, schrok iedereen wakker en kwam er wat meer vuur in het spel. Met een terechte 1-1 stand werd er gerust.
Na de rust kwam Meerkerk steeds beter in hun spel en werd er ook weer beter over gespeeld en postitie gezocht. Uiteindelijk een mooie 4-1 overwinning!