SV Meerkerk JO17-1 - Teisterbanders B1

5 maart 2011 13:00

Koek, S.

MEERKERK B1 2-2 TEISTERBANDERS B1

Vandaag was het de beurt aan Teisterbanders om aan te treden tegen de nummer 1 in de competitie: MEERKERK. Meerkerk begon met iets te veel zelfvertrouwen aan deze wedstrijd en begon zwak en vooral niet fel. We werden afgetroefd op felheid, maar kwamen toch halverwege de eerste helft op 1-0, omdat Jesse van Putten goed oplette en bekwaam afrondde. We gingen met een 1-0 voorsprong de rust in. Gelijk na rust gaf de scheidsrechter, een man uit gorinchem, en heel toevallig supporter van onze rivaal svw, een omstreden penalty voor hands van Dion. Dit betekende 1-1. De wedstrijd was tot nu toe niet aan te zien, het middenveld werd overgeslagen met de beruchte lange halen snel thuis. Toch kwamen we op 2-1, omdat Mark goed oplette en netjes binnen schoot. Nog geen paar minuten later was het alweer 2-2 een vrije trap van Teisterbanders werd goed binnen gekopt. Al met al een slechte wedstrijd van onze kant en waar we nog blij mochten zijn met een punt.

Koen Ehrencron