SV Meerkerk JO11-2 - Nivo Sparta E8

E-Pupillen (voorjaar), E2, 4e klasse 493

19 maart 2011 9:15

dhr van Ee/Kramer

Vandaag de wedstrijd tegen Nivo Sparta.Deze werd in het kader van NLdoet,de landelijke vrijwilligersdag,gefloten door de burgemeester en wethouder van Zederik.
De wedstrijd begon direct al spannend en het was al snel duidelijk dat we aan Nivo Sparta een gewaagde tegenstander hadden.Toch was de eerste goal in ons voordeel en met deze enige treffer gingen we de rust in.
In de tweede helft een zelfde beeld. Over en weer waren er een paar goede kansen die niet goed benut werden.Door twee  doelpunten snel achter elkaar liepen we uit naar een veilige 3-0.Helaas werd Nivo Sparta daarna wakker en scoorden ook twee keer.
Vijf minuten voor het eindsignaal kwam dan toch de verlossende goal.
Vandaag wil ik Jurjen eens extra noemen. 3 van de 4 doelpunten konden worden gemaakt na een voorzet van hem.
Goed gespeeld allemaal jongens en meisjes