LRC E8 - SV Meerkerk JO11-2

Maartje Haag (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E2, 4e klasse 493

16 april 2011 8:30

vandaag de belangrijke wedstrijd tegen lrc.We begonnen wat voorzichtig maar met mooi overspelen. Na een paar goede kansen was het in de 9e minuut raak.Dat was het startschot voor een waar doelpuntenfestijn.We gingen rusten met een 0-6 voorsprong.
Na de rust weer hetzelfde voorzichtige begin.In de 12e minuut na rust scoorden we weer eens.ook LRC kwam beter in zijn spel en kreeg een paar goede kansen.Door goed keeperswerk gingen er daarvan maar 2 in.Eindstand 2-9.Al met al een mooie score in een leuke wedstrijd.Zeker nu de nummer 2 verloren heeft en wij niet meer in te halen zijn .met andere woorden WE ZIJN KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!