Kooijman: 'Weer lekker met vrienden voetballen'

2 maart 2014 8:30

MEERKERK – Na vier seizoenen buiten het dorp te hebben gespeeld, keert Meerkerker Dick Kooijman komende zomer terug bij tweedeklasser sv Meerkerk.

“Lekker weer in mijn eigen omgeving en met vrienden voetballen. Drie minuten lopen naar het voetbalveld. Ik heb er zin in.

Ook omdat Sander Vink terugkomt. Ik heb regelmatig contact met Sander en mijn toekomstige ploeggenoten. Na twee jaar Nivo Sparta en twee jaar LRC kriebelt het weer om bij mijn eigen cluppie te gaan spelen”, aldus de 27-jarige Kooijman.

Een voorzichtige voorspelling durft de aanvallende middenvelder best te doen. “Onze nieuwe trainer Roger d’Hollossy waarschijnlijk niet, maar het zou toch mooi zijn als we met sv Meerkerk zouden promoveren. Meerkerk draait nu al in de subtop mee en met de ervaring van Sander en mij, durf ik die verwachting wel uit te spreken.”
tekst en foto:http://www.regio-voetbal.nl/