SV Meerkerk in de media

Milan en Arwin van Dijk dromen met SV Meerkerk al van de nacompetitie

5 maart 11:15  MEERKERK • Oude jeugdtijden herleven, want vader Arwin en zoon Milan van Dijk zijn dit seizoen weer actief voor één team bij SV Meerkerk. En wel voor de hoofdmacht van trainer Gert-Jan Koekkoek, dat de herstart van de competitie uitstekend is begonnen: met overwinningen op Bergambacht en Drechtstreek en een verdienstelijke remise tegen Hardinxveld.meer »

40x gelezen

Floren Streefkerk in bloedvorm: ‘Ontzettend jammer dat voetbal weer wordt stilgelegd’

17 oktober 10:00  AMEIDE/MEERKERK • Aanstaande zaterdag zou de onvervalste derby tussen de aartsrivalen Ameide en SV Meerkerk weer op het programma staan. Maar COVID-19 gooit opnieuw roet in het eten. Vanaf komend weekend geen voetbal op de amateurvelden, zelfs niet via livestreams.meer »

187x gelezen

Kraker op de Burcht

9 november 10:30  SV Meerkerk en Ameide kijken al weken uit naar de derby!!!!meer »

446x gelezen

Zwagers Sander Vink en Ruud de Groot blikken vooruit op derby: 'Nog nooit verloren van SV Meerkerk'

7 november 8:00  MEERKERK/AMEIDE • Op het nieuwe complex De Burcht wordt aanstaande zaterdag voor het eerst de klassieker SV Meerkerk - Ameide gespeeld.meer »

279x gelezen

Ruud en Sander Vink zwaaien af bij SV Meerkerk

11 juni 8:30  MEERKERK • SV Meerkerk neemt donderdagavond 15 juni afscheid van Klaas-Jan van Zessen, Koen Vermeer, Wilmar van Bruggen, Ruud Vink en Sander Vink. Na een onderling toernooitje worden herinneringen opgehaald.meer »

572x gelezen

Het zit erop voor Meerkerker Patrick Vuurens

26 mei 18:30  MEERKERK – Voor Meerkerker Patrick Vuurens zit na het tweeluik met Heerjansdam niet alleen het voetbalseizoen er op, maar ook zijn voetbalcarrière. Na 400 wedstrijden in het eerste elftal van sv Meerkerk houdt de bijna 40-jarige goaltjesdief het voor gezien.meer »

834x gelezen

RUBRIEK OP DE MAN AF MET SANDER VINK, VOETBALLER VAN SV MEERKERK

21 februari 9:00  Naam: Sander Vink Geboren: 24 januari 1982 Broers en zussen: Eén zus, Tamara Getrouwd of samenwonend: Getrouwd met Mariska Kinderen: Twee jongens, Sem is zeven, Jur drie Huisdieren: Een katermeer »

1223x gelezen

Ex-prof Timothy Cathalina tussentijdse aanwinst voor SV Meerkerk

23 december 16:00  MEERKERK – Timothy Cathalina sluit na de jaarwisseling officieel aan bij de A-selectie van tweedeklasser SV Meerkerk. Nieuwkomers zijn hoge uitzonderingen op sportpark ’t Hoog en zeker halverwege een voetbalseizoen.meer »

791x gelezen

Theo de Boon: 'Iets meer vooruit spelen met Meerkerk'

12 september 8:45  MEERKERK – Theo de Boon volgde halverwege vorig seizoen op sportpark ’t Hoog de vroegtijdig aan de kant gezette Roger d’Hollosy op. De ervaren inwoner van Sleeuwijk kreeg de zware opdracht om de geelzwarten te behouden voor de tweede klasse. De 45-jarige oefenmeester klaarde, weliswaar via de nacompetitie ten koste van Perkouw en Woudrichem, de klus.meer »

636x gelezen

Rubriek: op de man af: met deze week Patrick Vuurens, voetballer van SV Meerkerk

19 augustus 19:30  Naam: Patrick Frederik Hendrik Vuurens Geboren: 5 juni 1976 Broers en zussen: Eén oudere broer Nico. Hij zit op een lager niveau weer op de fietsmeer »

1026x gelezen

Ga naar archief