SV Meerkerk in de media

Gerwin en Martijn Neven: 'Als de huidige groep bij elkaar blijft, kunnen we hogerop met Schoonhoven'

Vandaag om 9:15  SCHOONHOVEN • De broers Gerwin (26) en Martijn Neven (22) spelen al drie jaar in de hoofdmacht van Schoonhoven. Zij vinden dat de zaterdagderdeklasser in de toekomst een hoger niveau moet gaan aantikken.meer »

Kozakken Boys trekt verdediger Jesse Giebels van FC Eindhoven aan

Vandaag om 0:00  WERKENDAM • Kozakken Boys heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Jesse Giebels. De 21-jarige linksbenige centrale verdediger komt over van FC Eindhoven.meer »

Erik van Rooij wordt toch niet de nieuwe hoofdtrainer van Asperen: 'Hij kan hier ook niets aan doen, dit is overmacht'

Gisteren om 21:46  ASPEREN • Erik van Rooij wordt toch niet de nieuwe hoofdtrainer van VV Asperen. De Eindhovenaar moet vanwege gewijzigde omstandigheden bij zijn werkgever iedere zaterdag aan het werk en kan daardoor geen zaterdagclub onder zijn hoede nemen.meer »

Versterkte degradatie: wie staan er op degraderen en wie gaan de nacompetitie in? (stand van zaken per 20/21 april)

Gisteren om 21:45  REGIO • Ook dit seizoen is er sprake van een versterkte degradatieregeling in het amateurvoetbal.meer »

VV Asperen op zoek naar ambitieuze hoofdtrainer

Gisteren om 21:44  Voetbal Vereniging Asperen is voor het seizoen 2024-2025 op zoek naar een ambitieuze hoofdtrainer voor Asperen 1. Asperen 1 speelt op zaterdag en komt op dit moment uit in de 4e klasse.meer »

DCV en Excelsior bundelen de krachten voor Meiden Academy

Gisteren om 19:30  KRIMPEN AAN DEN IJSSEL/ROTTERDAM • Sportclub Excelsior Rotterdam en voetbalvereniging DCV in Krimpen aan den IJssel slaan de handen ineen voor een Meiden Academy.meer »

Melvin van den Heuvel (Almkerk) komt terug op besluit om terug te keren naar SV Meerkerk

Gisteren om 9:02  ALMKERK/MEERKERK • SV Meerkerk kan volgend seizoen toch niet beschikken over Melvin van den Heuvel. De middenvelder heeft besloten zijn voorgenomen terugkeer ongedaan te maken en bij Almkerk te blijven.meer »

Het naar de derde klasse gepromoveerde Be Ready werkt aan invulling van selectie

Gisteren om 9:00  HANK • Be Ready, kampioen en gepromoveerd naar de derde klasse, komt met een update over de selectie.meer »

DSC doet door late treffer van Roy van Beurden goede zaken in 'Gestel'

21 april 2024 22:48  SINT-MICHIELSGESTEL • Een geduldig opererend DSC sloeg tegen SCG'18 in de slotminuut genadeloos toe. Door een doelpunt van topschutter Roy van Beurden werd met 0-1 gewonnen en zo pakte de ploeg uit Kerkdriel drie wel heel belangrijke punten.meer »

Alem hoopte op aansluiting richting veilige plekken, maar verzuimt tegen Helvoirt drie punten te pakken

21 april 2024 22:47  ALEM • De teleurstelling bij Alem is na het 2-4 verlies tegen Helvoirt groot. "Onnodig en wij zijn hier met z'n allen behoorlijk ziek van."meer »