Van de bestuurstafel - Mei 2013

28 mei 2013 8:00

Naast de sportieve resultaten van de diverse teams hebben ook het bestuur en de commissies niet stilgezeten de afgelopen maanden. We kijken zelfs al weer vooruit naar het nieuwe seizoen. In deze ‘van de bestuurstafel’ vooral nieuws op bestuurlijk en commissievlak waar wij gepast trots op zijn, namelijk een groeiend enthousiasme voor bestuurs- en commissiefuncties.

Algemene ledenvergadering 2013: 16 september 2013

Zoals tijdens de vorige ledenvergadering is aangegeven zal de volgende ledenvergadering vroeger in het seizoen zijn, namelijk op 16 september 2013. Op deze manier willen we meer ruimte creëren om te sturen aan het begin van een nieuw seizoen. Zet 16 september dus vast in de agenda!

Bezetting bestuur 2013/2014

Zoals Nico Mulders in november al heeft aangegeven is hij niet herkiesbaar als voorzitter bij de ledenvergadering. Niels Verkerk stelt zich, zoals ook bekend, verkiesbaar als voorzitter en zal zijn kandidatuur toelichten met een visie, actieplan en bijhorende organisatie voor de komende drie jaar.

Als de ledenvergadering Niels benoemt tot voorzitter ontstaat er een vacature voor jeugdvoorzitter. Wij zijn er trots op dat ook voor deze bestuursfunctie op voorhand een kandidaat is binnen onze vereniging, namelijk Piet Veen. De ervaring binnen de vereniging en persoonlijkheid van Piet lijken ons een goede toevoeging voor het bestuur.

Bezetting commissies 2013/2014

Op commissie gebied is er goed nieuws te melden. Zo zal de sponsorcommissie volgend seizoen weer op volle sterkte functioneren met het toetreden van Lex Vonk als voorzitter van de commissie en Ruud van Kerkwijk en Ad Verhoef als leden van de commissie. Otto Ouwerkerk en Guando Haag blijven lid van de sponsorcommissie. Wij hebben er veel vertrouwen in dat deze vijf leden samen met ons een goede invulling gaan geven aan de sponsoring bij SV Meerkerk.

Ook voor de technische commissie zijn er versterkingen. Zo treedt Almer Kon vanaf volgend seizoen toe tot de commissie. Samen met Gert Heijsteeg, Wim de Jong, Willem den Besten is de technische commissie goed bezet volgend seizoen.

De activiteitencommissie blijft ook volgend seizoen volledig bezet. De activiteitencommissie kan terugkijken op een geslaagd jaar met diverse mooie activiteiten. Door goed te evalueren en te leren van elke activiteit hebben zij ook een basis gelegd voor de komende jaren.

Voor meer nieuws over de jeugdcommissie, zie de recente nieuwsbrief van deze commissie. Deze is te vinden door op deze zin te klikken.

Overdracht secretaris

Het is zeer geruisloos gegaan, maar inmiddels heeft Arie van der Steldt het stokje over genomen van Alewijn de Groot als secretaris. We kijken terug op een goede en soepele overgang. We willen Alewijn enorm bedanken voor de manier waarop hij dit samen met Arie heeft vormgegeven en zich nog steeds inzet voor de vereniging.

Tot zover deze bijdrage. Tijdens en voorafgaand aan de algemene ledenvergadering hopen wij meer nieuws te kunnen geven over de organisatie van de diverse commissies. Mocht je vragen hebben over één van deze punten of iets anders, spreek één van de bestuursleden aan of stuur een email naar: [email protected]

Mei 2013

Bestuur SV Meerkerk