Van de bestuurstafel - mei 2014

6 mei 2014 10:30

Het voetbal seizoen gaat alweer de laatste fase in, voor de meeste teams zit de competitie er zelfs al op. We kijken terug op een aantal mijlpalen zoals de afronding van de privatisering van de velden, renovatie van de eerste kleedkamers en onze nieuwe kledingleverancier. Een goed moment om een en ander te delen van de bestuurstafel.

Vrijwilligersavond zaterdag 21 juni

Als bestuur zijn wij trots op de vele vrijwilligers die onze vereniging rijk is. We willen daarom graag met elkaar het seizoen afsluiten met de traditionele vrijwilligersavond. Zoals gebruikelijk is de gehele avond verzorgd vanuit de vereniging als dank voor alle inzet het afgelopen seizoen.

Dit jaar is de vrijwilligersavond op 21 juni 2014. Details volgen nog, maar zet de datum vast in de agenda.

Renovatie veld C en onderhoud trainingsveld

Deze week zijn de werkzaamheden voor de renovatie van veld C en het onderhoud aan het trainingsveld gestart. Beide velden mogen niet meer gebruikt of betreden worden door teams.

Laatste seizoen teamvergoedingen

De afgelopen seizoenen kregen zowel jeugd- als seniorenteams een vergoeding van de vereniging voor een teamactiviteit.  We hebben als bestuur besloten om vanaf volgend seizoen de teambijdragen af te schaffen. De achterliggende reden is dat we de financiële middelen liever gebruiken voor activiteiten die op de vereniging zelf plaatsvinden, zoals bijvoorbeeld de jeugdsportdag.

Dit seizoen is het dus nog mogelijk om een bijdrage te vragen. Dit kan via [email protected].

Nieuwe munten volgend seizoen

De huidige munten die in omloop zijn kunnen nog maar  tot het einde van dit seizoen gebruikt worden.  Volgend seizoen gaan we gebruik maken van nieuwe munten. Er zijn nog gelegenheden genoeg om de muntjes in te wisselen met diverse trainingsavonden, toernooien en een jeugdsportdag voor de boeg!

Vragen, opmerkingen, ideeën? Laat het ons weten!

Als u of jij vragen, opmerkingen, ideeën hebt of iets anders wilt delen, laat het ons vooral weten. Het handigste is om een mailtje naar ons te sturen via [email protected].  Natuurlijk kunt u ons ook aanspreken op het voetbalveld. Elke zaterdagmiddag dat er officiële wedstrijden zijn is een bestuurslid of een commissielid aanwezig in de bestuurskamer vanaf half 1.

Sportieve groeten,