Nieuwsbrief jeugdcommissie mei 2013

18 mei 2013 8:00

Het voetbalseizoen zit er (bijna) op voor de meeste teams. In deze nieuwsbrief kort sportief nieuws, trainer nieuws, de jeugdsportdag, indelingen en info over de samenstelling van de jeugdcommissie volgend seizoen.

In de nieuwsbrief onder dit bericht kun je lezen dat er veel gebeurd binnen onze jeugdafdeling. We zijn dan ook trots op alle trainers, leiders, spelers, vrijwilligers en ouders die elke week weer hun tijd en energie besteden aan het voetballen. We hopen dat jullie deze nieuwsbrief ook een leuke manier vinden om op de hoogte te blijven van de jeugdafdeling en de jeugdcommissie.

Vragen, opmerkingen of tips?
Laat het ons weten! Op wedstrijddagen is er in de ochtend altijd iemand van de jeugdcommissie in de bestuurskamer. Als je ons daarnaast langs de lijn ziet staan of in de kantine, spreek ons gerust aan. Je kan ook mailen naar [email protected]

Klik hier voor de nieuwsbrief!