Club van 100

De Club van 100 bestaat inmiddels alweer een aantal jaren en is niet meer weg te denken binnen voetbalvereniging sv Meerkerk.

De Club van 100 is zelfstandige vereniging dat als doel heeft om de gehele vereniging sportief en financieel te ondersteunen. Voor het ondersteunen heeft de commissie van de Club van 100 een helder en duidelijke doelstelling geformuleerd.

De doelstelling van de Club van 100 is:

"Het bevorderen van prestaties en teambuilding van jeugd- en seniorenelftallen en het financieel ondersteunen van activiteiten en kleine investeringen binnen voetbalvereniging sv Meerkerk"

Voor een bijdrage kan je een
e-mail sturen naar [email protected] of persoonlijk bij één van de bestuursleden.

De Club van 100 heeft voor ieder team één keer per seizoen een cheque ter beschikking die ingeleverd kan worden in de kantine. Deze is voor de jeugd in te leveren voor een frietjes en wat te drinken. En voor de senioren voor krat bier en een schaal hapjes.

Voor € 50 per jaar wordt je lid. Alle leden worden vermeld op de “Club van 100” slides via de beeldschermen in de kantine van svMeerkerk.

Het bestuur bestaat uit 3 personen. Deze zal waken over de bestedingen van de “Club van 100”. Zij bepalen in goed overleg waaraan de middelen worden besteed. Het bestuur bestaat uit de volgende personen:

• Rob ten Caat (voorzitter)

• Gerald Boom (secretaris)

• Sander de Bruijn (penningmeester)

• Pascal Boom (algemene zaken)

Uiteraard blijft de Club van 100 zich inzetten om nieuwe leden te werven, die de club een positieve bijdrage kunnen leveren. Heeft u belangstelling? Stuur een mail naar [email protected] of spreek één van de bestuursleden aan.

Club van 100 sport vereniging Meerkerk
Rabobank IBAN: NL19 RABO 0133 5695 86