JO13 kampioen!!

17 april 2017 10:00

De eerste kampioenen van het seizoen zijn een feit!! En dat al best vroeg... de jongens van Ron, Christiaan, René en Piet hebben het voor elkaar.

De wedstrijd tegen VVAC was een formaliteit, gezien het puntenverlies van VVAC vorige week tegen sc Emma. Vorige week klonk het "Emma bedankt" al in de kantine en werd het al een klein beetje gevierd!

Namens de jeugdcommissie kregen de jongens uit handen van Wouter de Leeuw een medaille uitgereikt. De jeugdcommissie bedankt de Club van 100 voor de medailles.

Fotograaf Anthon Lodewijks bedankt voor de plaatjes. Kijk in het fotoboek voor de rest.

kijk ook de film gemaakt door Bas Rikkers van deze kampioenswedstrijd