Nieuws brief oktober 2023

logo_svmeerkerk.jpg

Beste ouder(s), leden en vrijwilligers,

In 2018 zijn we gestart met de vanzelfsprekende dienstverlening binnen onze vereniging; SV Meerkerk. Dat was destijds hard nodig omdat we een groot te kort aan vrijwilligers hadden. Nu een aantal jaren later kunnen we jullie aangeven dat het aantal vaste vrijwilligers juist meer wordt. Een groot compliment voor de vrijwilliger is hier dan ook op zijn plaats.

Omdat we een groot aantal vaste kantinevrijwilligers hebben is het vanaf dit seizoen niet mogelijk om maar één dienst per jaar in de kantine te draaien. Ook stoppen we met de entreeheffingen bij de poort. Hieronder staat dan ook aangegeven waar u uit kunt kiezen voor aankomend seizoen; (per gezin hoeft u maar één taak uit te voeren)

Schoonmaak; op dit moment bestaat de groep uit heel veel mannen en vrouwen die op toerbeurt op maandagochtend of avond de kantine schoonmaakt. Het zou heel fijn zijn als we dit aantal kunnen verdubbelen zodat iedereen nog maar één à twee keer per seizoen aan de beurt is. (op dit moment zijn de schoonmakers 1 x per 9 weken aan de beurt) Opgeven kan door te mailen naar: [email protected] graag met uw naam en naam van uw kind(eren) en het daarbij behorende team en uw mobiele nummer. Via uw mobiele nummer wordt u benaderd.

Kantinedienst; vind je het leuk om mee te draaien in de keuken of de bar dan kan je je opgeven als vaste vrijwilliger voor de kantinedienst. De kantinedienst start in de ochtend om 8.00 uur en eindigt om 12.30 uur. In de middag is de dienst van 12.30 – 17.00 uur. Ook hierbij geldt hoe meer mensen, hoe minder vaak iedere groep aan de beurt is. Op dit moment heeft iedere groep ongeveer 7 diensten per seizoen. Hoe meer groepen, hoe minder vaak er een dienst gedraaid hoeft te worden. Tijdens de middag is ook de keuken open. Opgeven kan door een mail te sturen naar; [email protected].

Scheidsrechter; vind je het leuk om kinderen of senioren te begeleiden tijdens de voetbalwedstrijd als scheidsrechter? Geef je dan op voor scheidsrechter. Het is de bedoeling dat je minimaal 5 keer in het jaar een wedstrijd fluit. Mocht je hier een cursus voor willen volgen zodat je de regels goed weet, kan je dat aangeven in de mail naar [email protected]

Eigen idee? Misschien heb je deze brief gelezen en heb je zelf een goed idee. Mail het ons en wie weet kan je dat gaan doen! [email protected]

Graag zo spoedig mogelijk uw keuze doormailen zodat we de roosters compleet kunnen maken. Mocht u deze mail hebben ontvangen terwijl u al vrijwilligerswerk voor onze vereniging doet; laat het ons weten. Soms glipt er wel eens iets tussendoor!
Hartelijke groet,

Vrijwilligerscommissie SV Meerkerk