Vertrouwenspersoon SV Meerkerk

Leuk om me aan jullie voor te mogen stellen!

Mijn naam is Janne van der Woude (28 jaar) en zal vanaf dit voetbalseizoen1-voorstellen-SVM.jpg
(2023/2024) de rol van vertrouwenspersoon gaan vervullen bij SVM.
Ik kan me voorstellen dat veel mensen mij niet kennen, aangezien ik hier niet uit de buurt kom.
Ik ben geboren in Amsterdam, heb daarna op verschillende plekken gewoond en ben 7 jaar geleden vanaf Texel met mijn man naar Meerkerk verhuisd.
Ik woon sindsdien aan de Broekseweg op de plek die veel mensen waarschijnlijk vanuit vroeger nog wel kennen als ‘de oudetandartspraktijk'.

Ik heb geneeskunde gestudeerd aan de universiteit van Amsterdam en werk op dit moment als arts bij de chirurgie. Dit betekend dat ik in mijn dagelijks werk (vooral tijdens diensten op zaterdag) veel sportletsel zie en behandel, echter zal dit nu natuurlijk niet mijn functie zijn. Binnen mijn werk als arts ben ik ook begeleider en vertrouwenspersoon voor de studenten die in opleiding zijn tot arts en hierdoor heb ik al enige ervaring met de functie die ik ook binnen SVM zal bekleden.

Ruim 2 jaar geleden begon mijn oudste zoon met voetballen bij SVM, hij speelt nu in de J08. Toen hij begon met voetballen, begon het bij mij ook weer te kriebelen en heb ik zelf ook het voetballen weer opgepakt. Ik train nu al weer 2 jaar met het damesteam en speel soms op de vrijdagavonden wedstrijden.

Ik hoop laagdrempelig bereikbaar te zijn voor iedereen die over welk onderwerp dan ook graag
met een vertrouwenspersoon wil praten. Dat kan over zowel negatieve als positieve ervaringen
gaan. Alle informatie zal ik uiteraard vertrouwelijk behandelen, dan wel vanuit mijn
vertrouwensrelatie als vertrouwenspersoon of vanuit mijn beroepsgeheim als arts en hoop een
passende en waar nodig oplossende ondersteuning te kunnen bieden.

Je mag mij natuurlijk altijd aanschieten op het voetbalveld, anders ben ik bereikbaar via telefoon
of mail.

Mail. [email protected]