Van de bestuurstafel

Wie zit er in de Bouwcommissie Hoog 2.0 ?

23 oktober 20:30  De Bouwcommissie Hoog 2.0 heeft de belangrijke taak om de weg naar de nieuwe accommodatie te coördineren. Goed om te weten wie er in de commissie zit om ze te voorzien van tips, hulp of welke ondersteuning dan ook. Het zijn: Anthon Lodewijks, Kees Verkerk, Marcel Kers, Henk Schotman, Cees Bakhuijzen, Arie van der Stelt, Arninja t'Lam en Sjaak Versluis.

439x gelezen

Nieuw aanspreekpunt terrein en accomodatie

23 oktober 18:45  Nico Mulders heeft aangegeven door drukte niet meer voldoende tijd te hebben voor zijn rol m.b.t. terrein en accommodatie. Mike Kersbergen heeft zich bereid verklaard die taak over te nemen. Nico blijft wel beschikbaar als vraagbaak en incidentele klussen. Nico hartelijk dank voor alle energie die je erin hebt gestoken ! Mike succes met deze uitdagende rol.

267x gelezen

Gemeenteraad unaniem achter verplaatsing SVM

20 maart 10:00  De gemeenteraad van Zederik was afgelopen maandagavond unaniem in haar keuze voor verplaatsing van ons aller SV Meerkerk. Daar was een extra budget voor nodig gezien de stijgende bouwkosten. Ook werd besloten de nieuwe accommodatie gas loos te bouwen. De ambitieuze planning van gemeente en vereniging is om al in het seizoen 2019 - 2020 op de nieuwe accommodatie te spelen. Dus nu moeten de armen echt uit de mouwen !! Als je denkt dat je iets kunt betekenen (en dat is altijd wel iets) bij de verplaatsing/nieuwbouw meld je dan bij een bestuurslid of de bouwcommissie. Dan kun je straks ook zeggen dat je hebt bijgedragen aan de "parel" van Meerkerk en de fraaiste voetbal accommodatie van de streek !

568x gelezen

Vriendschapelijke thuiswedstrijd 6 december afgelast.

25 november 8:15  Op 6 december zouden we met zijn allen naar het gemeentehuis. Maar dat gaat niet door. De politieke besluitvorming over de verplaatsing van de SVM accommodatie schuift een maand door. Er is behoefte aan meer informatie. Ook de wissel in de 85e minuut van wethouder Cruijff speelt hier mogelijk een rol. In januari 2018 gaat de bal alsnog op de stip.

551x gelezen

Van de bestuurstafel - augustus 2016

12 augustus 16:00  Het nieuwe seizoen is weer begonnen en we hebben goed nieuws. Komende ledenvergadering draagt het bestuur Sjaak Versluis voor als nieuwe voorzitter. Verder een terugblik op de bijzondere ledenvergadering van juni 2016 en de komende ledenvergadering.meer »

1324x gelezen