Erkend leerbedrijf

Stage bij SV Meerkerk

Iedereen is welkom bij SV Meerkerk om stage te lopen. Dat wil zeggen  iedereen die enthousiast is en denkt iets te kunnen betekenen voor SV Meerkerk. Het is belangrijk dat stagiaires de kans krijgen om zich verder te ontwikkelen en daarnaast  een bijdrage leveren aan het verder ontwikkelen van onze leden en de club levend houden. Er zijn geen vaste criteria waaraan de leerling moet voldoen. Een stagiair moet wel  in een kennismakingsgesprek laten zien over een goede instelling te beschikken.

SV Meerkerk is een door SBB erkend leerbedrijf. Met deze erkenning voldoet SV Meerkerk aan de eisen van SBB en kunnen Mbo Studenten in aanmerking komen voor een diploma.

Wil je als stagier aan de slag gaan bij SV Meerkerk? Neem dat contact op met:

Henk Jan van Zandwijk

Jeugdvoorzitter SV Meerkerk

inlichtingen:   [email protected]

kijk ook op de website van SBB