GJS E2 - SV Meerkerk JO11-1

GJS E2

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse F

21 april 2011 19:00

Het was weer genieten vanavond. Vooral de tweede helft was leuk om naar te kijken. Hoewel we in de eerste helft ook snel scoorden en goed van start gingen, zakte het na een tijdje een beetje in. Zo kwam GJS 5 minuten voor de rust door minder scherp spelen van onze kant toch weer op gelijke hoogte.
Na de rust werd er weer vrij snel gescoord en toen hadden we de smaak te pakken.
Er werd weer veel overgetikt,  goed gekeken en gecommuniceerd met elkaar. Het publiek werd getracteerd op een paar mooie doelpunten en met een 1- 6 overwinning gingen we tevreden weer naar huis. Zaterdag moeten we opnieuw tegen GJS, nu maar hopen dat dit geen herhaling wordt zoals bij Zuilichem (eerst goed winnen en daarna flink verliezen) .
Maar we gaan altijd van het positieve uit en we gaan weer voor een mooie wedstrijd!