GVV B1 - SV Meerkerk JO17-1

GVV B1

B-Junioren, B1, 2e klasse B24

26 april 2011 19:30

Dit keer de avondwedstrijd tegen GVV. Afgelopen zaterdag hadden we ze al verslagen met 5-2 dus we wisten wat ons te wachten stond.

Opstelling: Druijf (41. Vijlbrief), van Toor, Dries, Ehrencron, Versluis, Reitsma (41. de Kok), Boogerd (41. van Klij), van der Wal, Monfrooij, van Putten, Kooyman

De eerste helft begonnen we wat zwak, we moesten even opwarmen. Toen het eenmaal liep ging het zeer goed en de kansen kwamen vanzelf maar ondanks het harde beunen en de vele kansen wilde de bal er maar niet in.

De tweede helft gingen we gewoon weer verder met waar we waren gebleven in de eerste helft dit resulteerde in 2 minuten gelijk in een goal. Na een goede corner van de Kok kon Ehrencron inkoppen maar de bal werd tegen gehouden maar in de rebound werd hij er alsnog ingeschoten. Toen leek alles goed te gaan maar toen klapten Vijlbrief en van Toor door een duw van de tegenstander vol op elkaar en moesten ze beide worden gewisseld, en kwamen Druijf en Boogerd weer het veld in. En speelde we de wedstrijd gelijk goed uit met een goal voor Boogerd na een goede actie van, van Putten.  En viel ook de 3-0 binnen. We dachten dat de wedstrijd gespeeld was en gingen achterover hangen waardoor uiteindelijk nog de 3-1 en de 3-2 binnen vielen (of volgens Wallie jr de 4-1 en de 4-2) al met al goede wedstrijd op het einde na en maandag de belangrijke wedstrijd tegen SVW.

David