SV Meerkerk JO11-2 - Rhelico E4

Rhelico E4

Anoniem (schot)
Anoniem (vrije trap)
Jurjen Heikoop (vrije trap)

E-Pupillen (voorjaar), E2, 4e klasse 493

2 mei 2011

g van os

Vandaag de laatste wedstrijd van dit seizoen.omdat het nergens meer om ging(we zijn tenslotte al kampioen) voelde het als een oefenwedstrijd.
Alle jongens en meisjes hadden de sportdag van vanmiddag nog in de benen zitten en dat was te merken.Het spel kwam wat langzaam op gang en vlak voor rust werd het zelfs nog spannend omdat het 3-2 werd.Gelukkig liepen we tot de rust nog uit naar 5-2.
Na rust werd het een waar doelpuntenfestijn.Wij scoorden nog 9 keer en Rhelico lukte dat niet meer.
Hoewel 14-2 een mooie score is waren er toch een paar die hey jammer vonden dat er niet nog 5 bij waren gemaakt.Dat had het eindtotaal van de doelpunten namelijk op 100 gebracht.T is ook nooit goed:)