GJS A1 - SV Meerkerk JO19-1

20 augustus 2011 13:00

Helvert, A.P.M. van

GJS A1 - Meerkerk A1

Zaterdag. We vertrokken om 11:15 om bij GJS te gaan spelen. Daar begon gelijk het eerste probleem. We moesten pas om 1 uur spelen in plaats van half 1. mochten even genieten van het lekkere weer voordat we aan de wedstrijd begonnen. We wisten al dat GJS A1 een pittige tegenstander was maar we gingen er vol in. Na een teleurstellende 1-0 achterstand wisten we het tij te keren naar een mooie 1-2 (goals Jaimy en Floren) in de rust. We werden in de rust gewaarschuwd voor het gedrag van GJS A1 die ons een beetje uit de tent wilde lokken. We speelde goed maar konden er niets aan doen dat we met 4-2 verlies van het veld af moesten. Heel jammer want we hadden goed voetbal laten zien.

Mike