SV Meerkerk JO11-1 - Stedoco E1

8 oktober 2011 9:00

Gerrit van Os

Hallo allemaal,
Na wat internetproblemen hier dan toch nog het verslag van afgelopen zaterdag.
Vandaag hadden we het Hoornaarse Stedoco op bezoek. Een wat stroeve start,
Roben een weekeindje weg, Ramon een onwillige enkel en Joshua die alleen de eerste helft aanwezig zou zijn. Vandaar dat oudgediende Jermy ons kwam helpen. Na een goed begin va Stedoco namen we het heft in handen. Met 100% inzet, een keeper die z,n doel schoonhield, een verdediging die niet te passeren was en een middenveld met voorhoede die elkaar blindelings wist te vinden, kon het niet uitblijven dat het wel eens een mooie voetbalmorgen zou kunnen worden. En dat werd het ook!!! Met een scheidsrechter die de wedstrijd prima leide werden de eerste welverdiende punten behaald. Onze boys wonnen de "pot" met 6-2, zonder ook maar een moment in de problemen te zijn geweest. Zat. Arkel E1 op bezoek, als we deze lijn doortrekken zal de koploper het nog heel lastig krijgen op 't Hoog!

Gr; Arwin