SV Meerkerk JO17-1 - DSC B1

B-Junioren beker poule, B1, Groep 2 5

22 oktober 2011 10:30

Mayenburg, J.H.

Meerkerk begon de wedstijd heel sterk maar naarmate er een aantal doelpunten waren gevallen gingen de meerkerkers er toch wat makkelijker over denken en DSC werd steeds gemener. Aan het eind van de eerste helft stond meerkerk B1 met 4-0 voor. In de rust kregen we te horen dat we gewoon door moesten voetballen net zoals in het begin van de eerste helft  en dat deden we. Corne van Toor werd in de eerste helft geraakt op zijn knie waarna hij in het begin van de 2de helft moest worden gewisselt voor Stef de Groot. Jelle van den Dries kreeg  een gele kaart die niet terecht was maar,  Aan het einde maakte hij nog een mooi boogballetje over de keeper heen dat was de 6-0. Na de 6-0 werd er eigenlijk al vrij snel afgefloten.

William