SV Meerkerk JO17-1 - VVGZ B1

B-Junioren (A-cat), B1, 1e klasse 13

29 oktober 2011 10:30

Mosselaar, A.M. van de

We moesten tegen de 2de van de competitie VVGZ. Een spannend duel  aangezien we niet meer praten over de uitslag van tegen de nummer 1.

Bijzonderheden: Chris geblesseerd

Koen geblesseerd

We begonnen aan de wedstrijd met volle moed, en werklust. Ondanks het ontbreken van de bovenstaande twee.

Dit werd beloond met een uitslag van  2-1 winst.

Halverwege de eerste helft viel door goed doorbeuken van de verdedigende middenvelders de 1-0 Dion paste naar Jelle die hem netjes in het zijnetje schoot.

Er kwamen nog wel wat kansen van onze kant, maar we hebben ook kansen tegen gehad, door de vele corners die ze kregen die elke keer maar net goed gingen.

2de helft Na wat aanwijzingen van onze coaches  gingen we er weer vol tegenaan. Door gepingel achterin viel al vrij snel de 1-1, maar de kopjes gingen niet naar beneden en iedereen bleef door voetballen. Rond de 60ste minuut kreeg Jesse een kans 1 op 1 met de keeper deze kans benutte hij goed 2-1.

Maar we waren er toen nog niet het bleef spannend, hun pakte nog een gele kaart maar onze Jelle was ook iets te fanatiek aan het verdedigen en pakte ook een gele kaart.

Corne