Haaften F1 - SV Meerkerk JO9-1

... (e.d.)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse 215

5 november 2011 8:30

Het tweede punt is binnen, het hadden er ook 3 kunnen zijn.
In de eerste helft werd er weer goed overgespeeld, en hieruit vielen dan ook de doelpunten, zowel de 0-1 als de 0-2 het tegendoelpunt was een verdedigindgs fout.
De keeper van Haaften hield de rest van de schoten en de paal werd ook nog geraakt.
De tweede helft werden we iets terug gedrongen en werd Haaften gevaarlijker dit leverde een doelpunt op en door gevaarlijke corners konden ze ook nog een keer scoren.
Wij kregen nog verschillende grote kansen maar deze werden door de keeper gestopt en was de einduitslag 3-3
Goed gespeeld en hard gewerkt.