SV Meerkerk JO11-1 - HSSC'61 E1

29 oktober 2011 9:00

Sjaak de wild

Hallo allemaal;

Na een week niet te hebben gevoetbald, mochten we vandaag onze kicksen aantrekken om vriendschappelijk te voetballen tegen die andere prachtige club!? uit de Zederik, n.l HSSC 61 E1. Die jongens spelen een klasse lager maar daar was de eerste tien minuten weinig van te merken. Na eerst een achterstand weggewerkt te hebben gingen we met een 3-2 stand rusten. Na de limonade kon men genieten van een goed spelend team van meerkerkse zijde. Ons team speelde de bal wel netjes naar elkaar over, en zeurde niet op elkaar, zoals het hoord! Het werd een mooie 9-4 overwinning die dik verdiend was.

gr; Arwin