SV Meerkerk JO9-1 - Ameide F1

Ameide F1

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse 215

12 november 2011 9:00

De eerste wedstrijd gewonnen van dit seizoen, en nog wel tegen Ameide F1 , beter kan dan niet.
De eerste helft werd Ameide gelijk op hun helft vastgezet en wisten wij het net makkelijk te vinden, en stonden we al voor door heel goed te voetballen als team al met 4-1 voor, dit was voor ons nog geen reden om te denken dat de punten al binnen waren (al een keer met 4-0 voorgestaan en dit nog uit handen gegeven tot 4-4).
De tweede helft ging wat moeilijker omdat sommige spelers wat vermoeid werden, maar we scoorden nog op het juiste moment en hebben de volle 3 punten op Meerkerk gehouden.

Super gevoetbald heren !!!