Opnieuw tegenslag E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse 10

17 maart 2012 9:00

Hallo allemaal,
Vandaag weer een pittige opgave voor onze boys van de E1. Het sterke Hardinxveld E2 was onze tegenstander vandaag. We begonnen goed aan de wedstrijd, en H.veld
wist even niet wat hun overkwam. De snelle voorsprong was dan ook terecht. Maar het fysiek sterke H.veld begon beter te voetballen en lieten zien waarom ze tweede staan op de ranglijst. Voor rust scoorde ze twee keer en met een 2-1 stand zochten we de limonade op. Na rust een sterker H.veld waarin ze nog twee maal de bal in ons doel deponeerde, 4-1 verlies. Tom scholten is ons team komen versterken en hoort vanaf nu bij de E1. Tom paste zich goed aan vandaag en liet zien waarom hij overkwam van de E2. Iedereen weet dat het niet ideaal is om met maar liefst vier wissels een wedstrijd te moeten voetballen, toch pakken onze jongens het op zonder te zeuren of te klagen. We blijven goede moet houden met elkaar en maken ons op om volgende week Almkerk punten af te snoepen.

gr, Arwin