SV Meerkerk JO9-1 - Teisterbanders F1

Teisterbanders F1

F-Pupillen (voorjaar), F1, 2e klasse 216

17 maart 2012 9:00

het gaat erg goed, opnieuw 3 punten, in de eerste helft is de tegenstander 1 keer bij het doel geweest en deze bal ging er gelijk in en kwamen we achter te staan. Dit konden we snel recht zetten door te gaan rusten met een 3-1 voorsprong. Deze voorsprong was terecht en werd er leuk gevoetbald.
Na de rust konden we onze draai niet vinden en gaven het middenveld weg waardoor Teisterbaders nog een keer konden scoren en lieten we het spannend worden.
Gelukkig vonden we het net weer en liepen we uit naar 8-2 wat de einstand was.