SV Meerkerk JO9-1 - Ameide F1

F-Pupillen (voorjaar), F1, 2e klasse 216

31 maart 2012 9:00

Mike Kersbergen

Helaas de topper tegen Ameide F1 verloren.
De eerste helft begonnen we met veel balverlies maar nadat we de bal een paar keer verloren waren gingen we beter overspelen en kwamen de kansen vanzelf. na 18 minuten kwamen we verdient op voorsprong met een mooie aanval afgerond met een mooie goal van Bart. Hierna kregen we nog meer kansen en hadden we uit kunnen lopen naar 2 of 3-0 maar door een goed keper aan de kant van Ameide lukte dit niet. Ameide kwam er de eerste helft niet aan te pas en kregen net ze voor rust hun eerste kans en deze ging er helaas in.
Na de rust tegen de wind in waren de rollen omgedraaid en kwamen wij niet meer aan aanvallen toe en zette Ameide ons onderdruk wat al snel een doelpunt opleverde voor Ameide en zijn wij niet meer over de middelijn gekomen.
Zonder heel veel geluk is Ameide niet meer in te halen in de competitie en zal Ameide wel kampioen worden (vast gefeliciteerd).
Dus helaas verloren maar er zijn belangrijke dingen in het leven, dit is maar voetbal.