Ameide F1 - SV Meerkerk JO9-1

Ameide F1

F-Pupillen (voorjaar), F1, 2e klasse 216

7 april 2012 10:00

Opnieuw verloren van Ameide, deze keer was het terecht bijna de gehele wedstrijd geen kans gehad.
De eerste helft kregen wij de bal niet naar iemand met een geel shirt en verloren we heel snel de bal, dit kwam omdat Ameide ons snel vastzette. Ameide kreeg al snel een paar kansen omdat wij Ameide wel lieten voetballen zij mochten de bal aannemen en naar elkaar spelen zonder dat wij probeerde de bal af te pakken en al snel lag de 1-0 erin. Wij probeerde het nog wel maar de afstanden tussen onze spelers bleef te groot en kregen wij maar 1 kans in de eerste helft en werd er gerust met een 2-0 achterstand.
Wij hoopte dat we het na de rust recht konden zetten maar doordat wij Ameide 2 keer hielpen werd het 4-0 en konden wij alleen de eer redden door te scoren uit een mooie aanval..
Wij hebben gevoetbald zoals we de laatste weken trainen ( vul het zelf maar in hoe er getraind wordt)
De penalty's werden goed genomen om toch nog iets positiefs te typen.

Door dit verlies is Ameide F1 ook nog kampioen geworden, gefliciteerd maar we komen nog een keer terug.