VVGZ F3 - SV Meerkerk JO9-1

VVGZ F3

Jeremy de jong (scrimmage)

F-Pupillen beker poule, F1, Groep 1 083

25 augustus 2012 9:45

Het seizoen is weer begonnen en de eerste wedstrijd weer gespeeld, tegen VVGZ F3 voor de beker.
Het begin is altijd weer moeilijk nieuw team andere spelers, andere trainers en leiders.
Door omleidingen en moeilijk parkeren waren we toch bij VVGZ aangekomen, maar hierdoor bijna geen voorbereiding op de wedstrijd gehad. De eerste 10 minuten gingen ook heel moeizaam wij waren wel in balbezit maar deden er weinig mee, dit kwam ook omdat we nog niet gewend waren en op een plastic veld te voetballen waardoor voor sommige de bal wel heel snel ging.
We kwamen hierdoor op achterstand maar konden dit voor de rust ombuigen naar een 1-2 voorsprong en werd er de laatste 10 minuten aardig gevoetbald.
Helaas konden we dit na rust niet vasthouden en kwam VVGZ terug in de wedstrijd tot 3-2 en wij kregen de bal er maar niet in terwijl we wel de kansen kregen.
Gelukkig konden we nog een keer scoren en was de eindstand 3-3 dit was een terechte stand, op naar de volgende wedstrijd thuis tegen ASWH.